23 Ekim 2018 Salı

Spor Yapanlar İçin Beslenme

Spor Yapanlar İçin Beslenme

Bayanlar biliyorsunuz ki sporlar, diyetler, egzersizler hep kilo vermek için yapılan eylemlerdir.

27 Mayıs 2016 Cuma 20:04

İLGİLİ HABERLER

Bodrum'dan Diyarbakır'a Otobüs Bileti Satın Al!
Bodrum'dan Diyarbakır'a Otobüs Bileti Satın...

Bodrum şehrinde gezebiliceğiniz güzel mekanları şöyle sıralayabiliriz; İlk olarak...

Mobo Kabin ile güvenliğiniz emin ellerde
Mobo Kabin ile güvenliğiniz emin ellerde

Son yılarda uygun fiyata temin edilmesinin yanı sıra estetik görüntüsüyle de pek çok...

Sponsorlu baglantılar

Bayanlar biliyorsunuz ki sporlar, diyetler, egzersizler hep kilo vermek için yapılan eylemlerdir. Bayanlar daha düzgün ve fit bir vücuda sahip olabilmek için sporu hayatınıza enjekte etmelisiniz. Böylelikle daha zayıf ve çekici bir vücuda sahip olabilirsiniz Fakat spor yapanların uyması gereken bazı beslenme alışkanlıkları vardır. Bu beslenme alışkanlıkları yapılan sporu destekler nitelikte olmalıdır. Özellikle spordan sonra iskelet İstanbul Escort Bayan kaslarında biriken bayanlar buradadır.

Bayanlar spor yaparken beslenme alışkanlıklarınıza dikkat etmelisiniz. Böylece yaptığınız sporun bir anlamı olsun.Spor yaparken fazla protein tüketilmesinin yararlı olacağı yanlış bir inanıştır. Sanılanın aksine; aşırı protein tüketmek, kas kitlesinde artışa neden olarak kas gücü ve gelişimini arttırmaz. Fazla tüketilen protein, enerji için kullanılır ve fazlası yağ olarak depo edilir veya atılır. Ayrıca fazla alınan protein, sağlık sorunlarına neden olabilir. Kas kitlesinin gelişimi için gerekli protein miktarı oldukça azdır. Böylece yaptığınız istanbulmisafir.com sporun bir anlamı olsun. Özellikle spordan sonra iskelet kaslarında biriken serbest radikaller, hem sağlığı, hem de performansı olumsuz yönde etkilemektedir. Antioksidan vitaminler, serbest radikal temizleyicisi ve potansiyel koruyucu görevi yaptığından; özellikle yoğun antrenman yapılan dönemlerde bu vitaminleri içeren gıdaların tüketilmesi tavsiye edilir. Spor yapanların uyması gereken bazı beslenme alışkanlıkları şu şekilde sıralanabilir. Günde üç ana ve iki üç ara öğün olarak beslenilmelidir. Karbonhidrat tüketimi sürekli yapılmalıdır. Özellikle egzersiz sonlarında karbonhidrat tüketilmelidir. Normal şekillerde beslenen insanların diyetlerine ek olarak vitamin takviyesine ihtiyaçları yoktur. Zayıflamak isteyenler diyet ve sporu bir arada yapabilirler ancak hızlı kilo vermek isteyenler haftada 1 kilogramdan fazla kilo vermemelidirler. Bayanlar kilo vermek kolay bir konu değildir bunun için kendinize innamalı ve güvenmelisiniz. Böylelikle kilo vermeniz daha da kolaylaşacaktır.

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    En gelişmiş teknolojiye hangi ülke sahip?

    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV